Blauw - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Marian Keuk - WaarBenJij.nu Blauw - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Marian Keuk - WaarBenJij.nu

Blauw

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

10 Januari 2016 | Ecuador, Otavalo

Had ik een heel verslag over Otavalo geschreven.Blauwe ijsjes, blauw kratermeer. Mooie wandeling langs de kraterrand. En een roofvogel parque bezocht. En dan het uitzoeken hoe de grenzen over te steken. Maar helaas werkte deze blog mij tegen en verdwenen mijn woorden. Dus bekijk de foto's nog eens en schrijf mij eens als je dat nog niet gedaan hebt door een reactie te plaatsen. Ik vind alles interessant!
Via Otavalo met zijn énorm markt die door de hele stad loopt is het totaal 8 uur reizen naar Pasto in Colombia. Alhoewel er weer enorme mensen menigten bij de douane waren heb ik ons er snel door gerast. Colombiaanse stempels in het paspoort, géén hele verhalen op immigratie papieren en hupsefluts de volgende taxichauffeur trekt ons zijn kar alweer in. Totaal 8 vervoersmiddelen op een dag inclusief onze eigen voeten. Die werken wat af deze reis.

  • 11 Januari 2016 - 09:54

    Ted:

    Veel geld en een camera kwijtgeraakt? Was dat waar Gerardo voor waarschuwde of zit er een ander verhaal achter. Bij je vorige berichtje zag ik een stukje kaart in de buurt van Cali. In die omgeving ben ik ook geweest. Ook nog naar het Choco gebied. Heel vochtig regenwoud. Ik vond het prachtig daar.
    Van hier eigenlijk weinig nieuws. Nog steeds vrij warm, de bollen lopen uit, er zijn bloemen. Maar komende donderdag zou dan toch de winter beginnen en krijgen we vorst. Bevriezen alle knoppen weer.
    Veel schrik en lange krantenartikelen over oudjaarsnacht in Keulen waar veel jonge mannen uit verschillende buitenlanden in groepjes lokale vrouwen hebben geïntimideerd, betast en soms verkracht. Geen idee of je iets meekrijgt van deze Europese aangelegenheden.
    Ik denk aan je. Heel veel plezier. Hoe is het eten in Colombia? Beter?
    groeten,
    Ted

  • 11 Januari 2016 - 12:00

    Carla:

    Wij gaan ook op zoek naar een nieuwe camera,omdat de onze kapot is en we voor CR wel eentje mee willen nemen. Gisteren even MediaMarkt binnengelopen, hebben ze nu al compact camera's met 20x optisch zoom en groothoeklens. Onder welke steen hebben wij qua camera afgelopen jaren gelegen ? ;-)
    Over ruim een week vertrekken wij ook en hebben er heel veel zin in, zeker nu de winter hier weer aanstalten gaat maken. Verder life as usual, behalve dat Johan waarschijnlijk toch binnen niet al te lange tijd onder het mes zal gaan en ook aan andere kant nieuwe heup nodig heeft. Donderdag horen we meer -(
    Heb het nog goed zo die laatste maand (als ik goed tel) voor je het weet is het weer voorbij!

    liefs van Carla

  • 22 Januari 2016 - 23:02

    Yvonne:

    Wat een mooie blauwe foto's en een leuke foto van jou.
    Jammer dat David Bowie niet meer onder ons is. Hij verkoopt postuum goed. Ik weet niet of jullie dat meegekregen hebben.Hoe is het eten in Colombia en hoe zijn de temperaturen. Aan de hand van je foto zie ik dat je afgevallen bent. Deze reis is behoorlijk intensief, jullie zijn erg actief en zoeken steeds nieuwe uitdagingen. Ik kan niet wachten om je verhalen te horen. Gisteren hebben we Star Wars gezien met een bejaarde Han Solo (Harisson Ford). Nog steeds een lekkker ding. In D3 formaat met een speciale bril wat een bijzondere Special effects fantastisch. Het vervolg komt er aan.
    Het niveau van mijn bericht daalt zienderogen.
    We wensen jullie nog een mooie tijd toe. Mede namens Flip.
    En geniet............ xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marian

Actief sinds 20 Okt. 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 10700

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 11 Februari 2016

Peru en Ecuador

Landen bezocht: