Naar Colombia - Reisverslag uit Popayán, Colombia van Marian Keuk - WaarBenJij.nu Naar Colombia - Reisverslag uit Popayán, Colombia van Marian Keuk - WaarBenJij.nu

Naar Colombia

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

08 Januari 2016 | Colombia, Popayán

Inmiddels al weer 3 dagen in Colombia, zoals het oorspronkelijke plan was. Omdat Gerardo had gezegd dat we er grote risico's liepen......maar we horen zoveel enthousiaste reizigers. Dus zijn we de risico's gaan ontdekken. Via 9 vervoersmiddelen de grenzen over naar Pasto. Daar hebben we het Negro y Blanco carnaval meegemaakt, zwart gemaakt vol sop gespoten en gedanst. En allemaal enthousiaste mensen. Was me wel een belevenis. We hebben ook allebei énorm pech gehad. Zijn veel geld en een fototoestel kwijt geraakt. Dat was ieder voor zich sippen. Nu gaat het wel weer, we zijn gezond weer een lange busdag achter de rug en in een kleine kamer in een grote stad. Morgen als de donder wég hier naar San Augustin. Gaan we oude stenen bekijken van héél lang geleden.

  • 08 Januari 2016 - 07:29

    Marijke:

    Hoi Marian, had je een mail gestuurd vanuit Sri Lanka maar die is naar alle waarschijnlijkheid niet overgekomen. Daarom alsnog voor 2016 alle goeds.
    Wij zijn de 5de teruggekomen in een koud Amsterdam. Wel even wennen. We hadden een leuke reis, ontzettend veel gezien en gedaan.
    Als ik jouw verhalen lees geldt dat ook voor jou maar dan een veelvoud van wat wij meemaakten.
    Hoop weer volgende berichten van je te krijgen
    groetjes marijke


  • 08 Januari 2016 - 08:04

    Anneke:

    Stay safe! Het zijn wel echte avonturen die jullie organiseren he. Ik wens je een vrolijk, licht en boeiend jaar!

  • 08 Januari 2016 - 09:46

    Machteld:

    Hallo Marian,
    Nog al het goeds voor het nieuwe jaar met heel veel reizen!! Wij hebben het zeer goed gehad in Sri Lanka. Ik vond het een mooi land met veel dingen te zien en prachtige stranden. Veel relaxter dan India en heel goed te bereizen. Nu weer in Amsterdam de draad oppakken, veel films gemist, dus die ga ik allemaal inhalen.
    Wees voorzichtig in Colombia, want toch een beetje gevaarlijk land.
    Heb het nog goed en tot je volgende bericht.
    groetjes,machteld

  • 08 Januari 2016 - 11:26

    Yvonne Grunuveld:

    Ha Marian,
    Wat een dappere ladies zijn jullie met veel lef. Neem geen al te grote risico's.
    Zo ik heb het gezegd en nu kan ik het weer los laten.
    Vervelend van het geld en je camera ! Het gaat hier goed. Ik zie An de binnenkort.
    Ik vind het heel fijn om op de hoogte te blijven. Ik ga nu zwemmen. Leuke foto's! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marian

Actief sinds 20 Okt. 2015
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 10690

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 11 Februari 2016

Peru en Ecuador

Landen bezocht: