En nu in Ecuador... - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Marian Keuk - WaarBenJij.nu En nu in Ecuador... - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Marian Keuk - WaarBenJij.nu

En nu in Ecuador...

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

22 December 2015 | Ecuador, Cuenca

De start was 13 uur bus en nog een rij van 75 mensen bij de douane. Uitgestapt in Cuenca en daar had ik een prachtige kamer met loft. Zodat we ieder ons eigen territorium hadden. Het toilet was boven dus moest ik me behelpen. Maar ik ben geoefend. En omdat we het wel gehad hebben met steden en kerken besloten we in het Caja NP een wandeling te maken. Vlg C had ik geen stok nodig. Wandeling1, klonk ook gemakkelijk. Ik heb het geweten. De rangers zeiden gewoon de roze palen volgen. Het bbegin was met houten trappen en leuningenmaar toen we het eerste meer gepasseerd waren werd het alleen maar klimmen, klauteren, dalen en weer kkd etc etc. En dat 5,5 uur lang ipv 3. Achteraf hoorden we dat er mensen in Caja verdwaald zijn, onvindbaar. Begrijp ik want de roze palen waren verrot wezen vaak twee kanten op. ....dat ik het overleed heb is een wonder. Maar eenmaal onderweg komt een punt waarbij je alleen maar verder kunt...kén je dat. Én het was er prachtig en achteraf zijn dit mooie ervaringen. Mijn knietje heeft het gehouden en ik heb terug in het hotel nog gekookt. C was zo kapot,tak karakter speelde ook mee bij ontberingen!!

  • 22 December 2015 - 23:42

    Els Bolding:

    Goed gedaan Marian!
    Ja dat lopen gaat soms lang niet zo makkelijk als wordt voorgespiegeld. Maar fijn als het dan goed afloopt.

  • 23 December 2015 - 00:15

    Yvonne:

    Ha M, Wat een pittige tocht van vijf uur hebben jullie gemaakt. Prachtige foto's! Stoer reiskoppel zijn jullie zo samen. Goed gedaan Marian. Je bent een kanjer!Weer iets overwonnen.

  • 23 December 2015 - 10:15

    Carla:

    pfff verdwalen moet je niet aan denken inderdaad! gelukkig zijn jullie weer veilig teruggekeerd in je hotelletje. en prachtige herinnering inderdaad, achteraf ;-) foto's laten enorm mooi landschap zien. wauw!

  • 23 December 2015 - 18:46

    Ted:

    Achteraf zijn dat toch vaak de mooiste herinneringen, en dit zijn de gebeurtenissen die je het meest bijblijven door al die emoties. Wordt daardoor extra goed in de hersenen vastgelegd. Weet je dat vast. We gaan het verhaal vast nog jaren horen. Wij vertellen dan iets over een wandelingetje in de duinen en jij zegt dan: nou, ik weet nog, toen in Zuid Amerika, in de winter van 2016...
    Indrukwekkend landschap trouwens. Fijne kerstdagen. Kus,

  • 23 December 2015 - 18:46

    Ted:

    Achteraf zijn dat toch vaak de mooiste herinneringen, en dit zijn de gebeurtenissen die je het meest bijblijven door al die emoties. Wordt daardoor extra goed in de hersenen vastgelegd. Weet je dat vast. We gaan het verhaal vast nog jaren horen. Wij vertellen dan iets over een wandelingetje in de duinen en jij zegt dan: nou, ik weet nog, toen in Zuid Amerika, in de winter van 2016...
    Indrukwekkend landschap trouwens. Fijne kerstdagen. Kus,

  • 23 December 2015 - 18:47

    Ted:

    Achteraf zijn dat toch vaak de mooiste herinneringen, en dit zijn de gebeurtenissen die je het meest bijblijven door al die emoties. Wordt daardoor extra goed in de hersenen vastgelegd. Weet je dat vast. We gaan het verhaal vast nog jaren horen. Wij vertellen dan iets over een wandelingetje in de duinen en jij zegt dan: nou, ik weet nog, toen in Zuid Amerika, in de winter van 2016...
    Indrukwekkend landschap trouwens. Fijne kerstdagen. Kus,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marian

Actief sinds 20 Okt. 2015
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 10698

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 11 Februari 2016

Peru en Ecuador

Landen bezocht: