High in the sky - Reisverslag uit Huaraz, Peru van Marian Keuk - WaarBenJij.nu High in the sky - Reisverslag uit Huaraz, Peru van Marian Keuk - WaarBenJij.nu

High in the sky

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

10 December 2015 | Peru, Huaraz

Huavaz op 3100 mtr. Een druk en stinkend stadje. Gaar aangekomenwant in de nachtbus vormen je benen problemen. Dus besloten we meteen omhoog naar de lagune te gaan. Nu is C wel geoefend. Maar óók ik heb het hijgend en hartbonkend gehaald. In 2,5 uur. Terug wel een taxi, iedereen mocht mee, toch nog een 1/2 uur dus dat loopwerk van mij was een super succes. High in the sky zagen we de Cordillas Blanca, besneeuwde toppen. Helaas niet alles vanwege de wolken. 800 met stijging was heftig, maar eenmaal boven dacht ik; Zwitserland of Oostenrijk lijkt me ook wel wat. Maar nu heb ik pijnlijke voeten. In dit hotel zijn twee Amerikaanse mannen, vriendjee dacht ik. Maar ze zeggen dat ze broers zijn. Nou dan zijn An en ik tantes. Deze 'boys ' reizen al 4 jaren door Z -Amerika en Azië, zijn helemaal klaar met Amerika's politiek en materialisme. Ik herken dat in enige mate wb Nederland. Dus nog maar door reizen.......naar Trugillo. Eindelijk weer zeevis eten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marian

Actief sinds 20 Okt. 2015
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 10701

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 11 Februari 2016

Peru en Ecuador

Landen bezocht: