Cusco en omgeving:hoe diep kan ik gaan? - Reisverslag uit Puno, Peru van Marian Keuk - WaarBenJij.nu Cusco en omgeving:hoe diep kan ik gaan? - Reisverslag uit Puno, Peru van Marian Keuk - WaarBenJij.nu

Cusco en omgeving:hoe diep kan ik gaan?

Blijf op de hoogte en volg Marian

03 December 2015 | Peru, Puno

Kniediep ongeveer. Kijk eerst naar de foto's en weet dat het besluit om niet naar Machu Piccu te gaan heftig was om te nemen.

  • 03 December 2015 - 10:01

    Anneke:

    Ha, Ik wist helemaal niet dat er fotoos waren. Hoera! Nu ga ik de reis nog eens overdoen.
    Die Big Smile bevalt me wel!

  • 03 December 2015 - 18:08

    Ted:

    Ha Marian,
    Het ziet er geweldig uit. 11 foto's tot nu toen, klopt dat? Ik denk aan je.

  • 05 December 2015 - 15:09

    Carla:

    hehe heb ik ook nu ontdekt dat er foto's te zien zijn ;-) alhoewel ik dat kniediep niet begrijp.....maar misschien mis ik een foto, ze wilden niet allemaal laden. enjoy!

  • 06 December 2015 - 13:03

    Yvonne:

    Ha marian, Prachtig !Fijn die foto's ontdekte ze net. Ik kan de laatste twee foto's niet openen omdat er geen afbeeldingen bijgevoegd zijn. Wat bedoel je met kniediep..... Take care Ik blijf je volgen veel liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marian

Actief sinds 20 Okt. 2015
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 10688

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 11 Februari 2016

Peru en Ecuador

Landen bezocht: