Regen , blust de branden - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Marian Keuk - WaarBenJij.nu Regen , blust de branden - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Marian Keuk - WaarBenJij.nu

Regen , blust de branden

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

03 Februari 2016 | Colombia, Bogota

Het Casa de la Moneda met daarin het Museo Botero. Een combinatie van XVII en hedendaagse architectuur. En dat héél mooi gedaan volgens deze amateu . Nou kan die Botero mij gestolen worden. Alleen zijn beeldhouwwerken zijn de moeite waard. Het XIX de deel liet de periode van La Violentia zien : politiek en verzet. In het gehéél ben ik meer in of weer in ZA geïnteresseerd, sinds 1984, toen ik van ZA naar Azië switste? omdat ik nog slechts politieke situaties zag. Gelukkig is het wél veranderd maar zoals vandaag mijn leuke serveerster zei : Ahora todavia no hay Independencia!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marian

Actief sinds 20 Okt. 2015
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 10682

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 11 Februari 2016

Peru en Ecuador

Landen bezocht: