En nu de laatste 3 weken - Reisverslag uit Bucaramanga, Colombia van Marian Keuk - WaarBenJij.nu En nu de laatste 3 weken - Reisverslag uit Bucaramanga, Colombia van Marian Keuk - WaarBenJij.nu

En nu de laatste 3 weken

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

22 Januari 2016 | Colombia, Bucaramanga

Een zwembad met olympische afmetingen. Zéker 30' en een parkachtige omgeving. Zie hier San Gil, hoofdstad van Santander, in het lagere gedeelte van de Andes. Mooi is het hier. Vanochtend een plaatselijk ontbijt. Soep met aardappels en 2 eieren, daarbij een arepa met kaas en nog een broodje. Alles went. Alhoewel de soep die we op weg hier heen tijdens een busstop kochten, was smerig. Ik maak vissoep en laat het visje er in en de graten er uit. Bij deze kon je de hele vissekop weer opbouwen uit watje in de soep vond. De kleur was grijs.
Hier voor was er een tussenstop in BUCARAMANGA, 11 uur rijden vanaf Santa Marta. We waren kapot, C en ik. Maar de volgende dag na het 3-gangen ontbijt hebben we op het topterras gezwommen en gezont. Overzicht over de skyline met wolkenkrabbers. Én pas om 3 uur uitchecke . Dat was lekker lux .

• 22 Januari 2016 - 22:46

Yvonne Grunuveld:

Ha Marian,
    Mooi je foto in relaxstand. En wat een mooie benen heb je. Ik ben erg gelukkig want ik heb mijn bedrijfsruimte kunnen verhuren en mijn huur is opgezegd. Vrijheid lonkt nu.
    Ik heb genoten van je reis briefing. Geniet ze de komende drie weken. xx

• 23 Januari 2016 - 11:12

Jim:

Hoi Marian,

Beter laat dan helemaal niet, ook wij lezen mee hoor, alleen reageren niet.
    Tot nu....

Super om te lezen al die verslagen. Hier alles goed? Wel een stukkie kouder. Wist je vast al.
    Foei, we hebben de sushi/Japan kookworkshop nog niet gehad bij Ann (onze schuld hoor:-) maar wel een afspraak gemaakt om weer bij te kletsen als jij er ook weer bent.

Hier verder lekker druk, o.a. bezig met een 360graden virtual video voor een klant. Oftewel zelf bepalen welke kant je op kijkt met zo'n bril op je neus of op je iphone. voor de crew ook een nieuwe manier van opnemen. Letterlijk van de opname vloer af en op afstand regie doen. In de edit vervolgens nieuwe invalshoeken wat wel en niet kan. We zullen zo'n virtual bril naar jullie meenemen kun je zelf ook rondkijken. Gave ervaring!

Geniet er nog even van de komende drie weken (werken wij hier lekker door) en we zien elkaar gauw weer bij terugkomst.
    Dikke zoen van mij en Eric en knuffel van Sita Mae.