31 december 2015 - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Marian Keuk - WaarBenJij.nu 31 december 2015 - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Marian Keuk - WaarBenJij.nu

31 december 2015

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

31 December 2015 | Ecuador, Otavalo

Bienvenido para mis amigos Manuel Y Karen. Beste blog es en Hollandes, pero las photos son international!
Voor iedereen die leest een goed en vooral gezond en gelukkig nieuw jaar.

Ik vier het in Otavalo. En hoe? Ga de straat op en zie daar bijna iedereen met maskers op en grote zelfgemaakte poppen spelen. Die vertegenwoordigen hun wensen, liefdes en idealen. Ook kun je Donald Duck of Sponz BOB of erger kant en klaar kopen. Ik ben benieuwd, ook naar het vuurwerk.
Verder heb ik gehad met het eten hier-nauwelijks groenten. Met kip ben ik ook klaar, en dan ook de rijst en patatten. Voel me zo koolhydrateruig ën kippig. Reisdippig. Beetje moe ook, misschien moet C maar wat actiever aan de gang. Maar ja.... ijzer hé!

  • 31 December 2015 - 23:28

    Maggy:

    Marian,
    Feliz ano nuevo,
    Veel geluk en gezondheid in 2016 nog even doorbijten!
    Groet Tineke en Maggy

  • 01 Januari 2016 - 16:19

    Carla:

    Happy NewYear Marian! en good travels . xx

  • 02 Januari 2016 - 12:01

    Ted:

    He Marian, Een heel gelukkig en gezond 2016 gewenst. Klinkt geweldig. Op straat en mensen met maskers. Groots en meeslepend. Wij daarentegen zaten samen op de bank. Ook heel gezellig, maar toch iets minder groots en meeslepend.
    Omdat ik dat ook zo graag wil zijn wij vorig jaar in een hotel in Sluis terecht gekomen. Diner met feest, daarna feest op het dak van het hotel met vuurwerk. Ik zag mij in gedachten al dansend met om mij heen de champagne kurken die knalden. Enfin. Het was een grote zaal met tafeltjes met allemaal nette rustige iets oudere stellen. De muziek stond zo zacht dat je er makkelijk overheen kon praten, maar ja, al die paren hadden niet zoveel te praten. Dansen deed niemand. Was ook geen dansmuziek. Daarna in stilte wachten tot oudjaar in de bar, met een oliebol. In Sluis doen ze eigenlijk niet aan vuurwerk bleek om twaalf uur. Wij stonden het allemaal koud te hebben op een winderig dak en er waren twee vuurpijlen in het dorp. En glühwein en oliebollen op het dak, maar we hadden al voldoende oliebollen gegeten. Iemand had sterretjes meegenomen. Altijd leuk. Toch maar weer naar de zaal waar het feest zou zijn, maar daar waren ze de tafeltjes aan het afruimen en aan het dekken voor het ontbijt. Verder was daar nog steeds de bar, met enkele rustige nette wat oudere mensen die nog wat nazaten.
    Om half één lagen we in bed. Het bed was okay.
    Dus, dit jaar gewoon samen op de bank, genezen van mijn behoefte groots en meeslepend oud en nieuw te vieren met veel dansen, plezier, muziek, vreemde mensen (mannen bijvoorbeeld), rare ontmoetingen, gekke verhalen en champagne.
    Liefs,
    ted

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marian

Actief sinds 20 Okt. 2015
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 10629

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 11 Februari 2016

Peru en Ecuador

Landen bezocht: