Vliegen boven de bomen - Reisverslag uit Baños de Agua Santa, Ecuador van Marian Keuk - WaarBenJij.nu Vliegen boven de bomen - Reisverslag uit Baños de Agua Santa, Ecuador van Marian Keuk - WaarBenJij.nu

Vliegen boven de bomen

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

26 December 2015 | Ecuador, Baños de Agua Santa

Parapenten, even kramp maar dan gaat mijn gewicht positief werken. De zware mensen in de groep van 14 die hoog op ee stijl aflopend veldje op 3000mtr staan, mogen eerst.Ik wordt als eerste in het pak gehesen dat aan het scherm en de piloot wordt bevestigd. Het scherm komt op en rukt aan je dan wordt je erdoor naar achter getrokken ,omhoog en in de starthouding oe je de droog geoefende stapjes.....en daar gaat ze.Gelukkig heb je geen tijd om na te denken. Sensatie en opwinding en nog een paar foto's van mijn schoenen boven de boomgrens al zeilend door de lucht.'K schoot even vol! Er stond een behoorlijke wind, wat het nog móóier maakte.
Once in a lifetime? Móói niet, dit gaan we nog eens doen. Jammer dat Nederland geen bergen of wilde rivieren heeft. Dat was gisteren op 3+ niveau ook grote pret. Kolkend en schuimend was de Pambasta, 3 x gingen we om , waaronder 2 door de gids veroorzaakt. En dan lig je opeens onder de boot. Heb ik met duiken ook meegemaakt. Ik. Raak in het water niet snel in paniek.

Mijn internet op de smartphone werkt al 2 dagen niet, geen gespekken met An en ik kan daardoor ook geen foto's inladen. Da's niet leuk. En ik weet niet hoe het op te lossen! HELP terug naar het stenen tijdperk, want het tablet waar ik nu mee werk is outdated.

  • 26 December 2015 - 14:29

    Anneke:

    Fantasties! Ik ban diep onder de indruk.
    ga zo door!
    Anneke

  • 28 December 2015 - 09:49

    Ted:

    Apart he. Ik heb het ook wel gedaan. Toen ik eenmaal hing was het mooi en vredig en rustig. Maar een berg afrennen gericht op de afgrond, dat vond ik minder. Je weet maar nooit. Je kan ook van de berg afstorten in plaats van opstijgen. Heb het ook een keer achter een speedboot gedaan in Thailand. Voor ik aan de beurt was moest ik wel tien keer naar het toilet om te plassen. Eenmaal geland werd ik nog een stuk over het zand meegesleept. Maar onvergetelijke herinnering.
    Leuk dat je dat ook gedaan hebt. Op naar het volgende avontuur. Tot gauw,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marian

Actief sinds 20 Okt. 2015
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 10684

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 11 Februari 2016

Peru en Ecuador

Landen bezocht: