Rewind - Reisverslag uit Chiclayo, Peru van Marian Keuk - WaarBenJij.nu Rewind - Reisverslag uit Chiclayo, Peru van Marian Keuk - WaarBenJij.nu

Rewind

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

19 December 2015 | Peru, Chiclayo

Dag allemaal
Van Trujillo naaar Cajamarca en nu in Chiclayo. Deachtbus naar Ecuador geregeld,13 uur met een stop aan de grens,en dan nog 7 uur tot Cuenca. Onderhand alle oude culturen van Peru ontdekt. Indrukwekkend. As good as Tout en Egypte. Dit ZA was helemaal van mijn kaart verdwenen. Maar Chan Chan, Moyse en El Senor de Sipan,zijn móói!Zoek maar op. Kerken en pleinen, weer een durchfall tussendoor. Maar na een dag vasten weer op de been. Gisteren nog in de Stille Oceaan gezwommen. Dit was de 2de keer,helaas. Koffer lijkt steeds zwaarder teworden. Begrijp er niks van want ik neem deze keer geen steen mee.
Deze tekst typ ik op het tablet. Gaat goed dus nog even doorzetten. Waar ik met de Kerst ben?????? Maar voor jou mooie dagen, en geniet vooral van de zachte winter. Allemaal Amsterdammers op terrasjes zag ik.

  • 19 December 2015 - 20:27

    Els Bolding:

    Hoi Marian,
    Probeer iets te schrijven en wordt uit de mailinglijst geschrapt. Het is een vreemde site!
    Hoop dat je het naar je zin hebt. Denk soms dat je misschien langer op een plek moet blijven.
    Wat meer rust, al dat reizen kost veel energie lijkt me! Het is inderdaad wat warm voor december.
    Zo 15 graden. Jij bent nu op weg naar equador en zal daar dan de Kerst doorbrengen. Ik ga naar Limburg en 2e dag hier bij mijn vader. Die heeft een week geleden een herseninfarct gekregen en ligt in AMC. Nog samen met Lea gezongen in de koorzaal van Concertgebouw. Is nu afgelopen maar we gaan inmei weer zingen in de opera, Mozart!
    De tuin denkt alweer aan de lente dus als het zo blijft slaan we de winter gewoon over.
    Groet van Els

  • 21 December 2015 - 09:38

    Ted:

    ..en deze ook goed ontvangen. Prachtige foto's. Ruig landschap zeg. Hier is alles okay. Inderdaad erg zacht weer en regelmatig regen. De bollen komen op. Vandaag de langste nacht dus vanaf morgen gaan we weer vooruit. De periode in het donker naar het werk en in het donker weer naar thuis is nu over de helft. Morgen komt mijn dochter terug uit Azië, 10 weken heeft ze rondgereisd. Ben heel benieuwd naar haar verhalen. Ben benieuwd hoe ze daar bij jou kerst vieren. En oud en nieuw. Geniet ze, liefs,
    ted

  • 21 December 2015 - 14:40

    Carla:

    prachtige foto's inderdaad! neem dat gouden kettinkje maar voor me mee ;-)
    ik ga met de kerst een receppie van An proberen, de zalmrollade. we shall see. en Johan maakt bisque van het kerstmenu van onlangs bij het ROC. je ziet, volop in de kerstsferen hier ondanks terrasjesweertje.

    geniet ze, liefs van Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marian

Actief sinds 20 Okt. 2015
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 10675

Voorgaande reizen:

12 November 2015 - 11 Februari 2016

Peru en Ecuador

Landen bezocht: