Bolivia in 2 dagen - Reisverslag uit Puno, Peru van Marian Keuk - WaarBenJij.nu Bolivia in 2 dagen - Reisverslag uit Puno, Peru van Marian Keuk - WaarBenJij.nu

Bolivia in 2 dagen

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

29 November 2015 | Peru, Puno

Dat was een vluggertje. Welweer twee mooie stempels en echt ontzag voor de grenswachters moeten hebben. We gingen dus voor Isla del Sol. Twee uur over het gigameer. En we komen in een romantisch klinkend plaatsje,net als Copacabana. Na de luxe in Peru honder tandjes terug, heel oer. Gordijnen van tafelplastic en een enge douchekop met ingebouwde dompelaar waar de elektradraden uithingen. Er zat niks anders op dan poedelen in het lavet. Het eiland bleek ook een enorme hoge rots van 10 km lang te zijn . Zelfs devijf tien jaar jongere reisgenoot (= C) zag ervan af. 'sAvonds was er nog maar een visje en een omelet. De temp zakte alras naar 8" maar wel genoeg dekens. Dus de volgende dag trug naar Copa en daar was feest. Allemaal aan de cumbia e n het bier, maar dan wel van 4-23 uur. Hectoliters man en vrouw n maar dansen ...Nu weer terug in Puno. Het derde ijsje,ja slecht maar je gaat wat makkelijker. Wel...4 dagen terug had ik zin in koffie, 2x espresso, maar die combi met een vegaburger trok mijn maag niet. Shitsssss, na een dag weer ok, en op gewicht. 3 ijsjes gingen wel waaronder een cactusijsje. Een ander wee is dat de koffer zwaarder lijkt te worden. De hoogte wrsch? 12,5+2,5 koffer. Met C en mij gaat het goed, de wittebroodsweken zijn voorbij, en qua tempi, interesses zijn er genoeg mogelijkheden. Morgen naar Cusco, nachtbus, en eerst een museum hier in Puno

• 30 November 2015 - 09:39

Keetie Ouborg:

Hoi Marian,

Wat een fantastische tijd zul je hebben!
    De kinderen van een van mijn stiefdochters -die in Frankrijk- hebben ook spannende dingen meegemaakt in Peru en Ecuador. De zoon heeft tijdens zijn verblijf in Zuid Amerika in Peru zijn geliefde ontmoet(en dst houdt al meer dan 2 jaar stand) en haar dochter afgelopen zomer in de rimboe van ecuador een Nederlandse man waar ze verliefd op is (ze woont in Frankrijk), dus......, je bent gewaarschuwd.
    Geniet ervan!

Groet van,
    Keetie

• 01 December 2015 - 07:45

Carla:

ehhh ben je nu 3 weken weg of al 3 maanden? Zo veel hebben jullie al gezien. Gisteren hier code oranje dus daar ben je weer aan ontkomen ;-)
    is daar ook al iets te merken van de kerstsfeer?

x

• 01 December 2015 - 19:51

Anne:

maak me gek Keetie. Ze is 3 maanden weg. breng haar niet op verkeerde gedachtes.
    Maar ja you never can tell. een vakantie escapade zit in een klein hoekje.

• 01 December 2015 - 19:54

Anne:

In Peking is code ................vanwege de smog. iedereen binnenblijven en niets meer te zien, dus adem de goede lucht in nu het nog kan.

• 02 December 2015 - 02:46

Yvonne:

Ha Marian,
    Wat een snelle vlucht en prachtige verhalen over alles wat je ziet en meemaakt. Wordt je nu denkbeeldig gekoppeld??( zie vorige mails) Neem de tijd zou ik zeggen voor alle indrukken en blijf ademen ondanks grote hoogten. Ik blijf je volgen. Hier gaat alles goed. Ik geniet van buiten en grauwe winterlandschappen en mooie herfstkleuren.
    Liefs xx